Tema: Re: Valstybės kalba - valstybės kompiuteriuose (Straipsnio nuoroda)
Autorius: Rimas Kudelis
Data: 2011-05-24 12:08:40
2011.05.24 11:54, Icetom rašė:

> Ir ...? Kartais gaila, kad mes ne kokie prancūzai ar vokiečiai.

O tu norėtum, kad tave nuvažiavus į vokietiją verstų vokišką softą
naudoti net savo ASMENINIAME kompiuteryje? Aš tai nenorėčiau.

Beje, turiu močiutę rusę. Ji moka lietuviškai, bet aš jai įdiegiau OS
rusų kalba. Nes manau, jog taip jai patogiau.

> Galbūt, bet pažiūrėk kaip neretai rašo kokie keturiolikmečiai ar pan. :(

Baisiai rašo. Bet nepastatysi juk po žandarą prie kiekvieno. Na,
parduosi jam kompą su per prievartą sulietuvinta OS, na, jis
„parsidownloadins angliska versija ir ja installins“. Nieko nelaimėsi.

Analogiškai galėtum bandyt lenkus ir rusus priversti savo šeimose
lietuviškai kalbėtis. Nebus juk to. ;)

> Tiesos yra, bet jei tik duosi tokią laisvę - "efektyvumas" turbūt iš
> kart bus 0 :-)

Tie, kas nori lietuviškai, turėtų tokią galimybę. Kas nori angliškai –
irgi turėtų. Visi išloštų. O dabar *norintiems* sulietuvintos OS tenka
ją lietuvinti nelegaliai.

> Pritariu. Namuose su mielu noru susilietuvinčiau anglišką Win 7 Pro.

Gali tai irgi padaryti. Tik oficialiai tai nebus legalu:
http://www.froggie.sk/ . Aš pats šitu daiktu pasinaudoju, kai reik
OEM'inę OS sulietuvinti. Veikia.

Rimas