Tema: Re: Valstybės kalba - valstybės kompiuteriuose (Straipsnio nuoroda)
Autorius: Icetom
Data: 2011-05-24 13:07:30
>O tu norėtum, kad tave nuvažiavus į vokietiją verstų vokišką softą
>naudoti net savo ASMENINIAME kompiuteryje? Aš tai nenorėčiau.

Nieko blogo tame nematau - jei atvažiavau į tą šalį, tai mano problema
prisitaikyti prie vietinių "sąlygų", "papročių". Ir šiaip laaaabai stipriai
abejoju, kad perkant naują kompą kokiame vokiškame ar prancūziškame
Elektromarkte ir pan., jame bus angliška OS ;) Mano mintis buvo apie tai;)

>Beje, turiu močiutę rusę. Ji moka lietuviškai, bet aš jai įdiegiau OS rusų
>kalba. Nes manau, jog taip jai patogiau.

Na tai viskas tvarkoje. Tokiu atveju perki kompą (jei reikia) BE OS  ir
atskirą OEM ar "retail" OS diską su reikiama kalba.

>Bet nepastatysi juk po žandarą prie kiekvieno. Na, parduosi jam kompą su
>per prievartą sulietuvinta OS, na, jis „parsidownloadins angliska versija
>ir ja installins“.

Kodėl tu taip iš karto manai? Tokiam vis tiek kompą pirks tėvai. Tai gal
nebūtinai ir puls iš karto perinstaliuoti. Ir šiaip, gal nereikia norėti
pokyčių per vieną dieną ;)

>Analogiškai galėtum bandyt lenkus ir rusus priversti savo šeimose
>lietuviškai kalbėtis. Nebus juk to. ;)

Tegul jie šneka kaip nori šeimoje ;)

>O dabar *norintiems* sulietuvintos OS tenka ją lietuvinti nelegaliai.

Na kodėl nelegaliai. Yra "Ultimate" ar lokalizuota versija :-)

>Gali tai irgi padaryti. Tik oficialiai tai nebus legalu

Aš turėjau omeny legalią procedūrą.