Tema: Re: Valstybės kalba - valstybės kompiuteriuose (Straipsnio nuoroda)
Autorius: ALORA
Data: 2011-05-19 13:08:39
draudimas rūkyti mokesčių mokėtojų pinigų nekainavo, o keisti programinę įrangą - kainuos. Todėl tokios priemonės turbūt turėtų būti
taikomos naujiems kompiuteriams arba programinei įrangai, bet ne esantiems. Ir, aišku, tai turėtų būti taikytina tik valstybinėms
įmonėms. Komercinės privalo tik mokėti lietuviškai rašyti Lietuvoje :)

čystai po litoviško vietininko vartojimo pavyzdžiai :