Tema: Ats.: Valstybės kalba - valstybės kompiuteriuose (Straipsnio nuoroda)
Autorius: Blynas
Data: 2011-05-19 10:52:56
Puikus straipsnis.

Pamiršai paminėti dar vieną mano supratimu gana svarbų  lietuvių kalbos progreso stabdį - tai IT profesionalai, kurie dirba su galutiniais vartotojais. Jie patys naudoja angliškas versijas todėl, kad iškilus problemai klaidų pranešimai taip pat priklauso nuo pasirinktos kalbos. O juk angliškai suvedus klaidos pranešimo tekstą paieškos sistemos randa kur kas daugiau sprendimų problemai, kurie atsiranda operatyviau ir dažnai esti kokybiškesni.

Taip pat tie patys IT profesionalai dažnai konsultuoja vartotojus telefonu. Ir juk geriau yra, kai tavo kompiuterio kalba sutampa, teisingai? Kuris iš dviejų bebūtum - ar IT'šnikas ar vartotojas. Juk ir patarti/paporinti lengviau, ir nuorodą nusiųsti/gauti su atitinkančiais terminais yra paprasčiau.

Valstybinėse įmonėse taip pat tam pasipriešinimą parodys visų pirma ne vartotojai, o IT žmonės - juk kiek jie instrukcijų pridarė, ekranų "prišaudė" su anglų kalba...

Smagu, kad kažkas rūpinasi lietuvių kalba net tada, kai to nedaro mūsų valdiškos institucijos.

"ru_ąž" <rytumb_bespamo@gmail.com> parašė naujienų news:iqrv4n$q6i$1@trimpas.omnitel.net...