Tema: Re: amazono bajeriai, kaip tokiu atveju elgiates?
Autorius: nekas
Data: 2018-12-29 10:11:16
Nu jo. Bet nesuprantu kodel transportininkai neteikia supakavimo
paslaugos. Jeigu kurjeris atvaziuoja siuntos, - tai kas jam neleidzia
atsivezti dezute/voka/uzpildu, normaliai pasiruosus ir apgalvojus
procesa viskas papildomai uztruks 1 minute, uz kuria galetu pasiimti
pora Euru.

Pastomatuose irgi galetu buti kazkoks mechanizmas vietoje parduodantis
pakuotes.