Tema: Re: amazono bajeriai, kaip tokiu atveju elgiates?
Autorius: [mikro]
Data: 2018-12-27 19:50:48
pzdc vienok:D
Hello,

thank you so much for your patience.

I have checked this case.

I am glad that you have eventually received the originl item, that you had
ordered.

I am sorry that it was too late and we had to send a replacement.

You do not have te return anything, you can keep or dispose the item (s).

I hope thi information was helpful.

We'd appreciate your feedback. Please use the buttons below to vote about
your experience today.
eina jie nx. jei mano graziai siulomo ssd jie nenori, tikrai ras vieta jis
kokioje isorineje dezuteje...

On 2018-12-27 18:30, [mikro] wrote:
> dar ir 2 ssd ant stalo ir dar bapkes gryzta, ar gali buti geriau:/

Nebent, papildomai dar nemokamas minetas :] Bet turbūt šito neatsiųs :)

p.s. man taip nepasitaikė, susirašinėjant lyg vis tas pats ar ta pati
atsakydavo. Viską koreguoja intensyvus šventinis laikotarpis, nes jie
ten pervargę visi dirba, tai gaunasi kas gaunasi. Tiesa, pas kitus
pardavėjus nesusipratimai tai stabiliai gautųsi kliento nenaudai, o pas
Amazoną viskas tik kliento džiaugsmui :) Tuoj prisiųs tau kalną 2TB SSD
ir užkraus tavo banko sąskaitą refundais, žinosi tada kaip skųstis! :]