Tema: Re: amazono bajeriai, kaip tokiu atveju elgiates?
Autorius: Bronco
Data: 2018-12-27 18:04:44
On 2018-12-27 14:31, [mikro] wrote:
> ka tokiu atveju daryt, siust atgal amazonui, pasilikt kaip kompensacija
> uz menesi trukusius bukus susirasinejimus ar ka? nes mano tas uzsakymas,
> kuris neatvyko pacio amazono pazymetas kaip nepavykes ir jis atsauktas...

Per prekės puslapį pranešt amazonui, jog gavai pirmą siuntą ir tau
pasakys ką daryti. Už siuntimą atgal pinigus tikrai atgausi. Pasilikti
SSD sau tu neturi teisės, nes jis ne tavo.

Jei pasiliksi, tai gal ir praslys kaip nors, ypač, jei antras SSD buvo
siųstas be trakingo, bet tada tau teks nusibraukti pačiam sau kelis
karmos pointus ir likti gyventi su mintimi, jog esi vagis.

p.s. jei karmos pointai tau svarbiau už pinigus, tai parašyk po to, ką
atsakė amazonas, nes dar tokios patirties neturėjau, todėl įdomu ;)