Tema: Re: amazono bajeriai, kaip tokiu atveju elgiates?
Autorius: [mikro]
Data: 2018-12-27 21:56:51
nu matai, pasiseke tik siuo atveju, bet rasliavos ir viso kito buvo daug.
gal man karma figova, nes daug metu kiek kada as per tas akcijas atrakcijas
ko perku is visokiu ali, gb ir pan, tai praktiskai vien visokios nesamones.
realiai, su amazonu cia baigesi taip laimingai pirma karta in my life:)
tai matyt nuo siol per visus tuos reikalus tik reiks is amazono ir pirkt,
gal cia karma lamingesne dar ir su pliusu:)

On 2018-12-27 20:28, [mikro] wrote:
> bet siaip isvada tokia, kad per visokius black fryday, ir visas kitas
> sventes, patirtis sako, geriau nepirkt.

Keistos išvados :/ Tipo, nusipirkau loterijoje bilietą ir laimėjau
milijoną. Blin, daugiau nepirksiu, per daug vargo su tuo milijonu :]