Tema: Re: amazono bajeriai, kaip tokiu atveju elgiates?
Autorius: [mikro]
Data: 2018-12-27 14:58:29
nu matai, manuoju atveju, atejo vapse, nei registruotu laisku nei ka.
tiesiog imestas I pasto deze imones. nes darbo adresa buvau nurodes.
storesnis vokas nei iprastas ir tiek. ssd viduje irgi tokioje blister
pakuoteje, kaip ir gavau pries tai..

"Zyza"  wrote in message news:q02i2o$or8$1@trimpas.omnitel.net...

Ta pati situacija - gavau antrą komplektą ramo. Parašiau amazonui,
pasakė tiesiog nepriimti atsiųsto pakaitalo (per DHL siuntė), tą ir
padariau. O šiaip parašyt jiem ir tiek.