Tema: Re: amazono bajeriai, kaip tokiu atveju elgiates?
Autorius: MRT
Data: 2018-12-28 19:08:27
> LiPBDukas tai pofig.
>
> Man tai didziausias uzknisimas tiem siuntinejimams tai pakuote. Is kur as tureciau gaut kokia nors tinkama dydziu dezute ir is
> viso kaip supakuoti. Kurjeris i namus gali atvaziuot, galima i pastomata idet, bet didziausia problema kaip sprest tai niekas
> nesiulo.

Nusipirk is amazono :D
https://www.amazon.de/s/ref=sr_st_price-asc-rank?keywords=packing+boxes

Aisku knisa, kazkur eit, dar ir pirkt, tada kazkur ant praejimo pakuot
(alternatyva - grizti namo, supakuoti, vel eini issiust / kvieti kurjeri / nesi iki pastomato).
Vat jei kurjeris atvarytu su tinkama dezute, kad beliktu idet/uzdaryt/priklijuot label - kitas reikalas.

https://www.post.lt/lt/pagalba/dazniausiai-uzduodami-klausimai/siuntu-pakavimas
2.3 Pašto skyriuose galite įsigyti:

Dėžės, pritaikytos LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalams:

Dėžė S1 200x200x60 mm
Dėžė S2 340x300x60 mm
Dėžė S3 400x300x60 mm
Dėžė M1 300x220x155 mm