Tema: Re: amazono bajeriai, kaip tokiu atveju elgiates?
Autorius: [mikro]
Data: 2018-12-27 14:55:07
atsipalaiduok, niekas pasilikt ano ir neenori.
todel ir klausiu, kaip elgemasi tokiu atveju, nes neteke apturet su amazonu
taip. bandysiu rasyt, kad patys kurjeri uzsisakytu, nes is savu siusti
nematau tolko...

"Rimas"  wrote in message news:q02he9$o9t$1@trimpas.omnitel.net...

On 2018.12.27 14:31, [mikro] wrote:
> sveiki
>
> cia kazkada black fryday temoje kas pamena, kas ne, buvo geras dylas su
> 2tb mx500 ssd ir as is amazon.de ji prigriebiau.
> kadangi, ta siunta iki gruodzio pradzios ir net su geriausiais nukelimais
> neatkeliavo, amazonas man issiunte nauja. nauja atejo (cia irgi kita
> istorija - turejo ateiti iki mandarino omniva, nukeliavo iki ukmerges
> topocentro kasos):DDD nu bet anyway, as ji gavau.
> sian pyst darbe administratore atnesa man laiska - jame da vienas ssd is
> amazono, kazkaip menesi vieluodamas tas ssd atkeliavo.
> [...]

Kompensacija tu blet kompensacija.
Rašyk amazon ir pasakys ką daryt - siųst, pasilikt ir pan.
O ne nupyzdint ir tylėt kaip dalbajobui.

Paskui taip ir gaunas, kad arba niekas siųst nenori arba kainos siuntimo
kosminės...