Tema: Re: amazono bajeriai, kaip tokiu atveju elgiates?
Autorius: Paul_
Data: 2018-12-28 12:56:07
Itariu kalba eina apie SSD kurio formatas yra M.2 su dydzio apribojimu
iki 2240, tokiu atveju pasirinkimas rinkoje tikrai kudas.
Galimi pasirinkimai yra: brangesnis transcendas arba kiniskas
kingspec'as NT-256 ar koks NT-512 (priklausomai nuo dydzio).
Apie kiniskus diskus daug yra neigiamos informacijos, bet kai kaina SSD
256GB už ~35EUR, 512GB už ~70EUR, 1TB už ~120EUR, susigundziau
surizikuoti. Atsiunte per dvi savaites is aliexpresso.
Kol kas per pora menesiu buvo knisliavos su atpazinimu ant kompo, kai
reikejo per M.2 > SATA adapteri jungti prie stacionaraus, nes planceteje
OS ir Arconis clonavimo softas nenorejo jo pamatyti. Klonavima teko
atlikti per live-boot linux'a su dd komanda. Po to svieziai
perinstaliuoti OS ir pernesus ant plancetes viskas veikia gerai.
Gal dalis pirkeju, pirma karta susidure su tokio tipo problemomis
nuraso, kad diskas blogas ir palieka bloga atsiliepima apie SSD broka.
Greitis tiek rasymo, tiek skaitymo geresnis uz SSD stovejusi planceteje
- kita kinieti pavadinimu "Forsee".
Kol nera islindusiu daugiau problemu, galiu rekomenduoti, kaip pigesne
alternatyva transcend'ui.