Tema: Re: amazono bajeriai, kaip tokiu atveju elgiates?
Autorius: [mikro]
Data: 2018-12-27 18:30:18
beZDziones ten dirba amazone:D uzpiso susirasinet su jais.
ir visa problema, kad i kiekviena emaila atraso kita beZDzione ir pries tai,
nepaskaito istorijos.
dabar kai susirasinejau del per ka ten jiems ir kaip grazinti, finale atrase
vienas kazkaip netaip suprates. kad mano ssd yra blogas, ir tipo nesiusk tu
mums jo, as tau va bapkiu grazinima jau paleidau. kurva kurva. dar ir 2 ssd
ant stalo ir dar bapkes gryzta, ar gali buti geriau:/
tai skubiai atrasiau ir sukopinau praejusiu laisku visa teksta, su salyga,
kad vistiek atrasys ne tas, kas cia sita pinigu grazinima paleido - suprastu
bl, kad ne to klausiau ir isvis:)))))
nu o del karmos kaip sakai, faktas kad issiusiu, kazkaip po svenciu reiks
nueit ar iki pasto ar iki pastomato...

On 2018-12-27 14:31, [mikro] wrote:
> ka tokiu atveju daryt, siust atgal amazonui, pasilikt kaip kompensacija uz
> menesi trukusius bukus susirasinejimus ar ka? nes mano tas uzsakymas,
> kuris neatvyko pacio amazono pazymetas kaip nepavykes ir jis atsauktas...

Per prekės puslapį pranešt amazonui, jog gavai pirmą siuntą ir tau
pasakys ką daryti. Už siuntimą atgal pinigus tikrai atgausi. Pasilikti
SSD sau tu neturi teisės, nes jis ne tavo.

Jei pasiliksi, tai gal ir praslys kaip nors, ypač, jei antras SSD buvo
siųstas be trakingo, bet tada tau teks nusibraukti pačiam sau kelis
karmos pointus ir likti gyventi su mintimi, jog esi vagis.

p.s. jei karmos pointai tau svarbiau už pinigus, tai parašyk po to, ką
atsakė amazonas, nes dar tokios patirties neturėjau, todėl įdomu ;)