Tema: Re: amazono bajeriai, kaip tokiu atveju elgiates?
Autorius: Bronco
Data: 2018-12-27 22:14:41
On 2018-12-27 21:56, [mikro] wrote:
> tai matyt nuo siol per visus tuos reikalus tik reiks is amazono ir
> pirkt, gal cia karma lamingesne dar ir su pliusu:)

Aš visada perku iš Amazono per visokius BF ir CM, nes taip apsimoka.
Aiškaus dėsningumo tarp nesąmonių kiekio ir šventinio laikotarpio
nepastebėjau, bet teoriškai šansai nesąmonėms turi būti didesnis, nes
visos logistikos grandys dirba 200% pajėgumu.

Specialiai nesinaudoti išpardavimais ir nesutaupyti pinigų norimoms
prekėms vien todėl, jog galvoji bus didesnė nesklandumų tikimybė, yra
paprasčiausiai neprotinga. Ypač, kai kalba apie Amazoną. IMHO.