Tema: Re: Laptopas fejai
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2018-02-05 10:13:51
akumui gali buti ne kas

"YZF"  parašė naujienų news:p4qovk$hv$1@trimpas.omnitel.net...

Dar vienas variantas, kad jau daiktas fejai ir jai visiskai px modelis,
naujumas ir pan, paieskok arba demo versiju (naujas bet is lentynos)
arba refurbished. Is esmes tai bus naujas daiktas (ir greitas jeigu
normalu modeli pasirinksi) bet zenkliai pigiau.

Pvz jeigu kompas parduotuves lentynoje 3metus gulejo, jam nieko
neatsitiks (priesingai negu masinai) bet kaina gali buti 2x mazesne
jeigu dar vadybininkas nori daikta iskisti....