Tema: Re: Laptopas fejai
Autorius: Justas M.
Data: 2018-01-27 00:17:21
Nauji jie kainavo 3-4x daugiau...bet iki atidavimo jie budavo
panaudoti...kaip reikiant :)

Anyway... Uzmeciau cia papildoma simta karalieniu. Ieskociau kompo sau...tai
bent entuziazmo butu :)

https://www.amazon.co.uk/HP-2SY45ES-ABU-i3-6006U-Processor/dp/B0777KCZP4/ref=sr_1_2?s=computers&ie=UTF8&qid=1517004887&sr=1-2&keywords=hp+250+g6&refinements=p_n_feature_eleven_browse-bin%3A7472680031

Ar labai baisu ? Kas geriau uz tokia kaina ?

"Caponi"  wrote in message news:p4g4d9$693$1@trimpas.omnitel.net...

Spręst, žinoma, tau pačiam, bet mano nuomone, geras naudotas yra žymiai
geriau, nei naujas už 300-400. Kas link tavo fėjos pykčių, tai jei tu
jai duodi sudrožtus kompus, kurie nauji tuos pačius 300 kainavo, tada ji
visiškai teisi :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/