Tema: Re: Laptopas fejai
Autorius: MRT
Data: 2018-01-30 09:53:29
> Man va strigo tik viena- filmams 128 gb? Cia vien operacine su
> ofisu vos tilps.

Realiai telpa ir dar vietos lieka.. kiek filmu tilps - priklauso
kokios kokybes ir dydzio filmai, taip pat kiek ju norima turet prisiurbtu.

> jei kompui nereikia greicio, tai imciau
> pigiausia su didziausiu hardu, jame vietos nielad nebuna per
> daug. Sau nusipirkau i laptopa 2 tb vietoj, tikriau papildomai
> 500gb ir po menesio pasigailejau, kad nepirkau 4tb.  Faktiskai
> vien filmams kelionems.

HDD gali ir nesinoret, bet galima saves taip ziauriai
nevarzyt atskirai paimant 500GB SSD uz 129Eur.

> O kad neemiau kur aiulei ekonomisku
> procesorium irgi prasoviau, nestacionarui ekonomiskumas svarbiau
> uz greiti. Kas os to greicio, jei ir batarke greit nusodina.

Daug ant kokio Pentium 4415U vs i3-7100U nesutaupysi batarkes laiko.
i5 su turbo boostu gali daugiau pasrebt, bet sakoma, kad jis
uzsiturbines ir trumpiau buna apkrautas kol darba nudirbs.

> O jei stacionaras, tai kam isvis laptopas? Isorini hdd nusiperki ir
> nesiojiesi darbus su savim namo-darban.

Su stacionaru lovoj ne visada patogu.. ir kelioneje neitin :)