Tema: Re: Laptopas fejai
Autorius: Justas M.
Data: 2018-01-27 00:42:01
Ka parasei yra teisybe. Bet cia biskeli...metafizika, chakros...etc.

Fejai kaip ir px per ka I worda/exceli ar netflixa ziuret. Problema tik tai,
kad naudoti daiktai idejiskai sitoj vietoj nebetinka. Siaip pagalvojus tai
minetom programom ir uz 100 pinigu laptopo turbut uztektu. Bet tada jau ir
man sirdi skaudetu toki daikta namie turet. Zodziu..jei dar kam nors minciu
kokiu kyla...buciau dekingas. Jei ka, paimsiu ka nors is minetu..

0/

On 2018-01-27 00:17, Justas M. wrote:
> Nauji jie kainavo 3-4x daugiau...bet iki atidavimo jie budavo
> panaudoti...kaip reikiant :)

Nu tai kaip ir rašiau - pretenzijos suprantamos :-)

> Anyway... Uzmeciau cia papildoma simta karalieniu. Ieskociau kompo
> sau...tai bent entuziazmo butu :)
>
> https://www.amazon.co.uk/HP-2SY45ES-ABU-i3-6006U-Processor/dp/B0777KCZP4/ref=sr_1_2?s=computers&ie=UTF8&qid=1517004887&sr=1-2&keywords=hp+250+g6&refinements=p_n_feature_eleven_browse-bin%3A7472680031
>
> Ar labai baisu ? Kas geriau uz tokia kaina ?

Mano supratimu - nieko gero. Minimum nuo ko reikia pradėt NB rinktis -
HP ProBook 450 G5, Dell Vostro 5 serija, galbūt Lenovo E serijos
ThinkPad'ai, bet nauji jie visi daugiau kainuoja. Man va toks vienas
įdomus dalykas žmonėse yra - tarkim, mašinas, kuriose dauguma praleidžia
iki valandos per dieną, geriau perka naudotas, bet aukšesnio lygio nei
naujus Žiguliukus, Dacias ar šiaip kokius minimalios komplektacijos
biudžetinius spuogus, atseit, šikna padėkos :-). O vat kompus, prie
kurių praleidžia ne vieną valandą, nuolat čiupinėja, akių neatitraukia
nuo ekrano, nori kuo pigesnius nupirkt, nors skirtingai nuo mašinų sumos
yra paprastai mažesnės nei mėnesio alga, o ten kokių 200-300 skirtumas
nuo š... iki jau vartotino daikto kelių metų eksploatacijos perspektyvoj
yra visiškos kapeikos...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/