Tema: Re: Laptopas fejai
Autorius: Sniegas
Data: 2018-01-27 22:08:32
Nežinau, gal aš neteisingai naudoju nešiojamą, pas mane jis prijungtas
prie 32" televizoriaus ir su išorine klaviatūra ir pele, tai naudojamas
kaip stacionarus, tai aš kaip ir neturiu kažkokių jo naudojimo kaip
nešiojamo potyrių. Negaliu spręsti, bet manau, kad ir laptopas už 500
eurų lygiai taip pat atliktų tas užduotis, kurias dabar atlieka už 750 eurų.