Tema: Re: Laptopas fejai
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-01-27 15:19:24
na tai tose pigienose apgailėtinu ekranu viskas ir prasideda. O baigiasi
spaudant klavišą dumbančioj klaviatūroj. Ir viskas kas tarpe :)

Tas "naudotas idėjiškai netinka"......taigi niekas nesiūlo nudrožtus
pirkt, naudotų kokia 20 per rankas praėję jei ne daugiau, visi iš pirmo
žvilgsnio atrodė beveik kaip nauji, su minimaliais naudojimo ženklais.
T450 Lenovo už 450 apskritai kaip naujas atrodė.

Na, bet ponų pinigai, muziką patys klausysit - tai ir užsakinėjat ką
norit ;)