Tema: Re: Laptopas fejai
Autorius: ravikas
Data: 2018-01-27 15:39:12
Tai pasivaiksciokit po koki topocentra ir pasiciupinesit, gal tiks ir
tie po 300, esu keleta ciupinejes ir sau bei pazystamiems pirkes., nu
veikia ir tiek, pigumo jausmas tai aisku jauciasi, o bet taciau jeigu
finansai riboti o poreikia mazi tai sueina. Esu karta ir pigiausia asus
uz 200 tvarkes, va ten tai liudesys ypac del cpu.