Tema: Re: Laptopas fejai
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-01-27 21:09:13
tai nelygu motyvai kodėl perki. Jei iš reikalo - na, į darbą vaikus
vežiot etc - tai aišku geriau naujas pigus kibiras. Bet jei perki, nes
nori - tai gal galima ir patogesnę sau leist?

apie laptopus tai išvis nėra ką kalbėt, pabandyk metus pasinaudot
"verslo" klase, o paskui paimt į rankas tą už 300€....