Tema: Re: Laptopas fejai
Autorius: fenix@h
Data: 2018-01-26 12:24:53
2018.01.26 12:00, bezas rašė:
> O kas blogai su naudotu. Automobilius tai naudotus juk perkam.
> man alergija nuo naujų lenovo ar asus. Ypač kur home useriams skirtas.
> Daug mieliau koks naudotas hp elitebook ar dabar folio nei tos iškamšos.
> jau 5m atgal kai ten greitis laptope dzin. Nebent kažka specifinio
> veikia, bet tada ne už 300€ žiūrėtų.

as naudoju ir feja naudojo tik naudotus bent 10 metu, bet del to, kad
turiu prieiga prie
_cherrypicked_ t.y. nenudroztu, parduotu man labai pigiai, moku
pasikeisti hdd i ssd, ramo kaulus ideti kitus, dar ir klaviaturos
mygtukus pasikeist iskritusius.
feja aprovino todel nes jai duotas kompas atrode kaip naujas. vat jei
toki gausi, tada all-in