Tema: Re: Laptopas fejai
Autorius: bezas
Data: 2018-01-26 12:00:20
O kas blogai su naudotu. Automobilius tai naudotus juk perkam.
man alergija nuo naujų lenovo ar asus. Ypač kur home useriams skirtas.
Daug mieliau koks naudotas hp elitebook ar dabar folio nei tos iškamšos.
jau 5m atgal kai ten greitis laptope dzin. Nebent kažka specifinio
veikia, bet tada ne už 300€ žiūrėtų.