Tema: Re: Xiaomi Roborock Vacuum Cleaner 2 review
Autorius: Caponi
Data: 2018-04-19 18:01:02
Tai tas ir yra, kad iš visos gausos matytų problemų jau niekaip
nesigauna visų reikalų pritempt už ausų, kad uzerio rankos kreivos. Da
gerai, kai koks gaidys išlenda beinstaliuojant, o va man ne taip seniai
teko "raudonuot" prieš klientą - suinstalinu naują kompą, atiduodu. Po
kokių 4-5 dienų skambutis - touchpadas grybauja. Pažiūriu į updeitus -
akurat, naujas draiveris, rollbackinam - viskas OK. Praeina savaitė -
pusantros, skambutis - wtf, ekrano šviesumas nesireguliuoja, nuėmiau nuo
laido, rodo tamsiai, ką daryt. Priežastis analogiška, tik šį kartą
paslaugiai pakištas VGA draiveris - vyniojam atgal - viskas veikia.
Gerai, kad 3 kartą kas nenusmigo po savaitės, bo būtų jau nepatikėjęs,
kad tokia stambi ir gerbiama korporacija yra pydarai ;-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/