Tema: Re: Xiaomi Roborock Vacuum Cleaner 2 review
Autorius: Bronco
Data: 2017-12-12 14:14:16
On 2017-12-12 10:25, Caponi wrote:
> Šitą, o kaip jis elgiasi skirtingose patalpose? Ta prasme, jei jį pirmą
> kartą paleidai, jis, kaip įsivaizduoju, pirmą kartą siurbdamas
> susipažįsta su aplinka, nusibraižo žemėlapį ir tada jau kitus kartus
> maksimaliai optimaliai apvažiuoja, galima nurodyt zonas kur jam siurbt.

Pabandysiu atsakyti, bet už visišką teisingumą neatsakysiu, nes sunku
suprast kas jo "galvoje" darosi.

Pirmą ar dvidešimt pirmą kartą paleistas jis iškart kuria naują
"projektą" ir nupaišo patalpos žemėlapį. Nesvarbu ar jis prieš tai jau
tą patalpą paišė, jis ją paišo vėl. Čia kiltų klausimas, kam visa tai,
gal tai kvaila ir pan.? Bet yra pora aspektų:

1. kokia prasmė vadovautis senu žemėlapiu, jei jis akimirksniu
nuskenuoja patalpas? Jis net priparkuotas ant doko patalpas nuskenuoja.
Be to, jo logika dirba taip, jog jis pirma apvažiuoja patalpos perimetru
ir baigęs ratą visada jau turi naują aktualų žemėlapį su visais
pasikeitimais.

2. tai kad jis, atrodytų, paišo kiekvieną kartą naujai žemėlapį,
nebūtinai reiškia, jog jis nesinaudoja, ar negali pasinaudoti senesniais
mapais. Visi ar bent jau paskutiniai nupaišyti žemėlapiai jam yra
prieinami iš cloud'o, o ar jis jais naudojasi, ar gal ateityje ims
naudotis, kol kas nežinau. Taip, antrą kartą paleistas tose pačiose
patalpose jis lyg ir geriau orientavosi, bet ar tai buvo dėl naujo
firmware, ar dėl to, jog jis naudojasi ir ankstesniais patalpų
skenavimais, aš kol kas nežinau. Bet faktas, jog jis tai gali daryti jau
dabar ar imti jais naudotis vėliau, juk, visa jo logika tik nuo firmware
priklauso.

> Tarkim, namas 2 aukštų. Nunešam jį į antrą aukštą, procedūra vėl ta
> pati.

Neši kur nori, paleidi ir jis dirba. Iš naudotojo pusės žiūrint, visi
tie žemėlapių paišymai gana smagi atrakcija ir turi ką veikt smartfone,
kol jis laksto po namus, bet panorėjus, gali to appso su visais
žemėlapiais iš viso nenaudoti ir net nežinoti, jog jie egzistuoja. Nes
ant korpuso yra tris mygtukai - paleist siurbti/sustabdyti, valyti
aplink esamą tašką, grįžti į bazę. Teoriškai, susidorotų net pencinykas.
Aš čia daug tyrinėju tik todėl, jog man smalsu. Tiktų jis ir naudotojui,
kuriam viskas px :)

> O ar jis atsimena paskui skirtingų patalpų planus (t.y. šiuo
> atveju pirmas ir antras aukštas) ir paskui automatu pažįsta kuriam
> aukšte randasi ar reikia/galima pasirinkti pačiam? Jei taip, ar yra
> apribojimas atsimenamų žemėlapių skaičiui? Tarkim dar yra koks svečių
> namelis?

Apsse galima prikurti atskirų zonų (patalpų), bet kokia iš to nauda, man
kol kas neaišku. Jei išsiaiškinsiu, jog tai duoda naudos ir siurbliui,
parašysiu. Bet greičiausiai tai susieta su kitais smart home
įrenginiais, kuriems patalpų lokacija yra svarbi, pvz. šviesos, web
kameros, security įrenginiai ir pan.. Siurbliui kaip ir dzin kur jis
yra, jam kur paliksi atviras duris, jis ten ir nuvažiuos valyti. O jei
pamesi jį savo rūmuose, tai jis moka atsiliepti. Yra atskiras meniu
punktas siurblio suradimui :) Nebandžiau, bet matyt rėkia "Tete, aš čia!" :)