Tema: Re: Xiaomi Roborock Vacuum Cleaner 2 review
Autorius: Caponi
Data: 2018-04-19 14:51:59
Tikrai taip, su sausio pabaigoj pirktu daiktu irgi jokių burtų daryt jau
nereikėjo.

Exui - šitas siurblys iš pradžių nebuvo skirtas Europos rinkai, todėl
reikėjo paburt su Kinija. Kaip matai, tepraėjo koks mėnesis ir problemos
nebeliko. O va pas tavo dievaitį jau n metų vis dar bandant onlainu
apsipirkt reikia apgaudinėt, kad tu koks amerikonas.
O kas liečia pisimosi kiekius, tai užeik o.c.software temą "eilini karta
ms valdo...:/", ten tavęs labai visi laukia :-)

Ir dar - gerai, kad yra tokie smegenų nepisantys daiktai kaip Xiaomi,
nes blet per tą supistą jobaną minkštabybį laisvo laiko sumažėjo iki
minimumo, blet aš nx toks piktas, kad jei stebuklingu būdu metro atstumu
iki manęs atsirastų MS atstovas ir ištartų, kad MS produkcija kokybiška,
nesusimastydamas automatiškai ir instinktyvai iš visos širdies pisčiau
per slyvą.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/