Tema: Re: Xiaomi Roborock Vacuum Cleaner 2 review
Autorius: Caponi
Data: 2018-04-19 17:09:51
Kas kas - krūva klientų ir n+1 įvairaus pobūdžio ir kalibro bėdų. Dalis
šiandienos derliaus:

1. 2 skambučiai dėl šio mėnesio "temos", t.y. profailo nušokimo.
2. Papildomų judesių poreikis, kai reikėjo nuklonuot kelis SSD ir
Acronis atsisakė tą daryt, bo ant disko stovi požymis, kad jis
bitlokintas. Pasirodo, Win 10 pagal nutylėjimą ant disko partitiono
uždeda tą flagą instaliuojant, jei kompe yra TPM'as, pats bitlockeris
pagal nutylėjimą išjungtas, diskas, savaime aišku, nešifruotas. Fixas
paprastas, viena cmd komanda, bet papildomai diskų
atsukinėjimai/prisukinėjimai, situacijos aiškinimasis (aš klonavimais
labai labai retai užsiimu, tai pirmą kartą teko Win10 iš kompo su TPM'u
diską klonuot) laiko užėmė, bendram kontekste aš, kaip sakiau, tiesiog
užsiutęs ant MS'o, tai čia buvo eilinis lašas - vat nx blet tą flag'ą
dėt ant disko, jei niekas neprašė ir jokios praktinės reikšmės ir
prasmės jis neturi???
3. Skambutis dėl to, kad kompas išjungiamas kažką updeitinosi, dabar
įjungiant mėlynas ekranas. Paturėsiu tą kompą kiek vėliau.

Tai va tiek konkrečių reikalų, ko normaliom sąlygom neturėtų būt ir dėl
ko kaltininkas aiškus.
Šiaip kompai nuolat genda, kažkas gliučina, tai normalu. Bet beveik po
kiekvieno mėnesio antro trečiadienio kaip per pilnatį stabilūs
paūmėjimai. Apskritai pagrindinė bėda ta ir yra, kad patys iš savęs
Win10, juo aptvarkius ir jei vizualinė pusė priimtina, o juo labiau
Win7, yra visai normalios OS, bet va MS kažkodėl galvoja, kad asmeniniai
žmonių kompai ir softas, už kurį jie sumokėjo babkes pirkdami (ne
nuomodamiesi) yra jų nuosavybė ir smėlio dėžė, kur galima daryt ką nori
- bele kada, bele kaip kišt bele kokį nedatestuotą šūdą (kad ne taip
abydna būtų - te jum Insider hub'ą kokį, patogiai galėsit raportuot apie
bėdas, plot katutėm, kaip prisidedat prie best ever windowsų gerinimo, o
mes savo testerius galėsim paleist), restartuot neprašytiems kompus,
ignoruot savo pačių sudėtų varnelių padėtis (pvz. kelis atvejus turėjau
kai klientas skambindavo, kad kažkas kompui negerai, bo jis įjungus per
keliolika minučių išsiurbia mobilaus interneto limitą, pažiūrėjus
paaiškėdavo, kad kaltininkas - besibeldžiantis naujas keliagigabaitinis
Win10 buildas, nepriklausomai nuo to, kad ant connectiono būdavo uždėta
"Metered connection") ir naxališku snukiu deklaruot, kad mes už nieką
neatsakom ir jei mūsų softas ar paslaugos veikia xujovai (čia kad vis
protarpiais neveikia tai jų aktyvacijos serveriai, tai prie savo MS
accounto kurį laiką negali prisijungt, tai ten koks Skype laikinai
nesijungia - elementari kasdienybė, dėmesio galima nekreipt), tai čia
viskas OK, taip ir TURI būt (buvau neseniai įmetęs ištrauką iš jų
kažkokios EULA'os).
Karoče, gyvent ne nuobodu. Bet užpisa konkrečiai. Taip pagalvojus,
tarkim, prieš kokius 5 metus ne taip ir mažiau klientų turėjau, bet va
laisvo laiko likdavo tikrai daugiau, pagrindinės problemų priežastys -
hardwaro gedimai, parazitai kompe ar šiaip juzerio kreivos rankos. To
bendrai nepamažėjo, bet vos ne kas antra sprendžiama bėda šiandien -
sukelta Exo dievuko. Per kelis metus tas "kapsėjimas" davedė iki to, kad
nx, realiai MS pavadinimas siutina.

Apibendrinant ir grįžtant prie tavo klausimo - niekam tu neužbėgsi už
akių. Realiai šio mėnesio "tema" - profailai + eiliniai siurprizai, kas
bus kitą - matysim :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/