Tema: Re: Xiaomi Roborock Vacuum Cleaner 2 review
Autorius: ostapas
Data: 2018-04-19 15:46:21
Gal tu neklausinėk - paskui paaiškės kad rankos kreivos, žudytis žmogui
reikės.

"[mikro]"  wrote in message news:pba2n7$m8t$1@trimpas.omnitel.net...

pasakok, kas ten pas tave vyksta? gal uzbegsiu as uz akiu busimai bedai (su
salyga, kad dar neturejau tokios):D

"Caponi"  wrote in message news:pba2km$m56$1@trimpas.omnitel.net...

Nevisai. Šiuo atveju aš realiai esu toks piktas, kad pzdc, ir bijau, kad
nesusivaldyčiau. Beje, mano kolega tai tikriausiai viena nuoširdžia
banke neapsiribotų, užmuštų nx. Ir dar ką nors lavonui padarytų :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/