Tema: Re: Xiaomi Roborock Vacuum Cleaner 2 review
Autorius: [mikro]
Data: 2018-04-19 17:33:10
eik tu sau, koks tu protingas. ziurejai I veidrodi kada paskutini karta?
blet, tavo seimai (giminem) nepavydziu toki dalbajoba tureti pazystamuju
(giminiu) tarpe. beveik gi jezus:D

"Exo"  wrote in message news:pba367$mmh$1@trimpas.omnitel.net...

Tai va, kai ką nors rimtesnio perskaitysi, taip dešimčių keletą, tada
galėsi man papasakoti mėšlą apie trolius, zombius ir t.t.

Exo