Tema: Re: Xiaomi Roborock Vacuum Cleaner 2 review
Autorius: bezas
Data: 2017-12-11 11:53:01
On 2017.12.11 11:47, Rimas wrote:

> Tas jų apsas tai dar px (jei nebaisiai ten ko reikia) - tik va -
> siurblio pranešimai - kaip telefo notificiations'ai ateina anglų kalba.
> O nueini į Mihome messages ir ten nuo kažkurios  5.x.x versijos -
> kinietiškai.  Nu ir dar laikas aišku +5h pagal mainland china :) nu
> nakum? :)
>
> Pas tave Bronco ir tas pats? Kai turėsi laiko pažiūrėk abiejose mihome
> versijose.

Aš tai irgi nesuprantu kaip jie į anglų rinkas eina bet nesugeba appso
bent jau angliškai pilnai išversti, ten gi pirmo kurso studentas tokius
dalykus padarytu pats esu vertes oflinini appsa nors apie jų kurimą nei
bumbum mi home speju nepavyktų išsiversti nes ten viskas "debesyse",
ateitį spėjų susitvarkys bet kolkas minusas jiems už tai.