Tema: Re: Xiaomi Roborock Vacuum Cleaner 2 review
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-12 10:25:43
Šitą, o kaip jis elgiasi skirtingose patalpose? Ta prasme, jei jį pirmą
kartą paleidai, jis, kaip įsivaizduoju, pirmą kartą siurbdamas
susipažįsta su aplinka, nusibraižo žemėlapį ir tada jau kitus kartus
maksimaliai optimaliai apvažiuoja, galima nurodyt zonas kur jam siurbt.
Tarkim, namas 2 aukštų. Nunešam jį į antrą aukštą, procedūra vėl ta
pati. O ar jis atsimena paskui skirtingų patalpų planus (t.y. šiuo
atveju pirmas ir antras aukštas) ir paskui automatu pažįsta kuriam
aukšte randasi ar reikia/galima pasirinkti pačiam? Jei taip, ar yra
apribojimas atsimenamų žemėlapių skaičiui? Tarkim dar yra koks svečių
namelis?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/