Tema: Re: Xiaomi Roborock Vacuum Cleaner 2 review
Autorius: [mikro]
Data: 2018-04-19 14:12:38
matai su microsoftu pistis tai jau visai nereikia jo?:DDDDD

vasario gale nusipirkau. parsisiunciau mi home is playstore, susiconectino
ir pamirsau. jokiu tokiu bajeriu, kurie cia buvo aprasyti nebuvo
apsoliuciai. gal gavau su naujasniu fw ar appsas jau pats buvo pataisytas
kad su senesniu fw susiconectintu. per ta laika gavau keleta fw updaitu,
viskas vaziuoja ir dziugina tas daiktas. apsoliuciai jokiu parkiu, lipa
visur ten, kur senajam irobotui buvo tik pasvajoti.

"Exo"  wrote in message news:pb9s09$fnd$1@trimpas.omnitel.net...

O! nemačiau šitos temos, o kadangi jau iškėlė į viršų, tai perskaičiau -
you made my day :) O jei rimtai tai pyze, nusiperki elektroninį
prietaisą už ne vieną šimtą eurų ir dar su juo reikia pistis? Jūs kolega
turite per daug laisvo laiko panašu kad...

Exo