Tema: Re: Xiaomi Roborock Vacuum Cleaner 2 review
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-12 10:48:21
Nu aš tikiuosi, kad prisimena, o kitus kartus pagal realią situaciją tik
pasikoreguoja ir nepasimeta, nes priešingu atveju aš neturėsiu galimybės
nurodyt siurbliui, kad, pvz., reikia siurbt tik vieną kambarį. Bet gal
nespėliokim, palaukim atsakymo to, kuris tą žaislą turi :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/