Tema: Re: Laptopas- patarkit
Autorius: valytojas
Data: 2017-03-31 23:26:51
Labai jautriai priimi, nieko tokio, įkalk poxuino pora stopkių :)
Sau nepirksiu, dukrai - taip. Norėjau tik parodyti alternatyvą.

"Migla"  wrote in message news:oblvmb$4ha$1@trimpas.omnitel.net...

Jo, tik nedidelis skirtumas - Nordic keyboard. Mano English keyboard.
Normalus daiktas. Prievarta niekas iš tamstos pinigų neatiminėja. Plius
antras nedidelis skirtumas - Linux. Maniškis turi legalią Windows 10, kuri
irgi kainavo. Prašau, pirk už 509 eurus ir nekvaršink galvos, nes nei pats
pirksi nei tą, nei tą, tik tuščiai eterį užimi. Nedegu noru aš jį parduotu,
vienintelis jo trūkumas - vežimas per oro uosto patikras. Turiu 11,6" HP
todėl jis ir liko namuose. Po 4 savaičių jis vėl atkeliaus į Angliją ir bus
sėkmingai naudojamas.

"valytojas"  parašė naujienų news:obltsi$341$1@trimpas.omnitel.net...

Pirma mintis, yra noras atsikratyti nereikalingo daikto, už protinga
kaina(gal ~300€), bet tikriausiai kaip antikvarinį jau įkainavai? :)
Tamstos - https://www.asus.com/Notebooks/X555LN/specifications/ + RAM 8GB,
be SSD, be garantijos, "4 mėn." naudotas, rezoliucija 1366x768 ir t.t..

O čia i5-7200U, RAM 8GB,  256 GB SSD, rezoliucija 1920x1080, už ~500€ su 36
mėn. garantija (gal galima ką geriau rasti):
http://www.skytech.lt/n059pvn3568emea0118011-dell-vostro-3568-156-fhd-1920x1080-antiglare-intel-core-i-p-348143.html

"Migla"  wrote in message news:objtpr$vlq$1@trimpas.omnitel.net...

Už naują mokėjau 750 eurų, plius įdėjau dar 8 GB RAMo, tai šiandien norėčiau
bent 500 eurų gauti.
Niekas nenupirks - balandžio mėnesį vėl keliaus į Angliją.

"valytojas"  parašė naujienų news:objjii$mfl$1@trimpas.omnitel.net...

O tai į ką keiti?

"Migla"  wrote in message news:obimut$lro$1@trimpas.omnitel.net...

Tik naujas ieškomas? Aš turiu nenaudojamą 15,6 Asus X555LN, 12 GB RAM.
Naudojau gal 4 mėnesius 2015 metais kai gyvenau Anglijoje, dabar turiu
mažesnį ir kažkaip reikia Asusu atsikratyti. Stovis idealus.

"Haas"  parašė naujienų news:obigj5$e7i$1@trimpas.omnitel.net...

Plansetes nereikia, kompo reikia. Norisi "pakenciamo" uz tokia kaina.
Dukra sumaste vyrui padovanoti, nes ju seneliai visai nukriose, tai ir
gavau uzduoti. Pagal mano norus, tai biudzetas kyla >600, norisi ir RAM
daugiau ir ssd. Del coliu, reiks pagalvot. Ir vis tik kaip HP250, kas su
jais ne taip?