Tema: Re: Laptopas- patarkit
Autorius: Migla
Data: 2017-03-31 23:17:10
Nėra jis geriau, dvejų metų senumo kompiuteris nebus geresnis, nei šiandien
pagamintas.
Bet jis pakankamai geras, kad aš jį šiandien pusvelčiui atiduočiau. Jei už
mano norimą sumą kas pirktų - parduočiau, nes turiu kitą. Juk žmogus turi
pasirinkimą - arba pirkti mano, arba pirkti iš Skytech. Kaip laisva valia
rinktis, kurį pirkti, taip mano laisva valia, kiek už jį prašyti.
Procesorius i5.

"Caponi"  parašė naujienų news:obmccu$fus$1@trimpas.omnitel.net...

Jau rašiau - aš prikibau ne dėl to, kad tu pasiūlei už tam tikrą kainą savo
daiktą (skirtingai, beje, nuo tavęs kai kuriais atvejais), o dėl to, kad
pradėjai grybus rašinėt apie tai, kad tas nususęs Asusiukas geriau už naują,
kiek aukštesnės klasės ir našesnį daiktą su garantija.

O turėt tai tikrai nieko neturi, su savo daiktais gali elgtis kaip tinkamas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/