Tema: Re: Laptopas- patarkit
Autorius: Caponi
Data: 2017-03-31 20:27:36
Jooo ble. Sakiau nutylėsiu, valia tavo už kiek savo daiktus pardavinėt. Bet
jei jau pats pradėjai, tai visokie Anusai yra visiškas gaidys IMHO (a ne su
šituo ten kokie tai gliukai su shutdownu ar kažkuo ten darosi? :-)), ir jie
net iki 3 serijos Vostriukų dar paaugt turi. GeForce 820? Tu dabar taip
logiškai paaiškink koks objektyviai yra pliusas papildomai kaistančio daikto
labai ribotoj NB korpuso erdvėj, jei dabartinė Intel 620 VGA yra už GF820
greitesnė, vėsesnė ir mažiau ėda elektros. Ir dar tas tavo mikro pečiukas be
garantijos....
Nepasigyrei, koks pas tave CPU, bet net jei ir i7-4510U (max toks tuose
Anusuose buvo), tai jis yra xujovesnis už šiuolaikinį i5-7200u ir net
i3-7100u (nu OK, su pastaruoju praktiškai lygus).

Nu ir kad nesakytum, kad pirštą su bybiu lyginam:

https://www.skelbiu.lt/skelbimai/asus-27770549.html
https://www.skelbiu.lt/skelbimai/asus-x555l-puikios-bukles-18men-garantijos-28294793.html
https://www.skelbiu.lt/skelbimai/asus-x555l-28279571.html

RAM'o skirtumas sprendžiamas keliolikos Eur pagalba.

Ir pabaigai - kažkaip įtartinai daug šitų Anusų pradavinėjama nepasinaudojus
nei metų - kaži kodėl? Juos tik milijonieriai perka, kurie keičia kompus kas
pusmetį ar jie tiesiog per tiek laiko per gerklę lįst pradeda? :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/