Tema: Re: Laptopas- patarkit
Autorius: Migla
Data: 2017-03-31 23:00:51
Ir ką? Gal aš jį visai kam už dyką atiduosiu, bet tai nereiškia, kad aš jį
nupirkęs už 750 eurų, plius papildomai įdėjęs 8 GB RAMo ŠIANDIEN turiu
parduoti už 300 eurų, kai aš juo naudojausi vos 4 mėnesius. Nei
akumuliatorius sudrožtas, nei jis ten kažkaip overclokintas, nei ką. Ką, jis
rūdija po lietumi, kaip koks zaporožietis, kad stovint kaina krenta?
Morališkai sensta, sutinku, atsiranda naujų, galingesnių kompiuterių, bet
tai niekaip neįtakoja jo būklės. Nesinaudojau juo tik todėl, kad gyvenau
Lietuvoje ir turėjau stalinį. Vėl atvažiavau į Angliją sausio mėnesį, grįšiu
atostogų po trijų savaičių ir atsivešiu. Panaudosiu trejetą metų ir
parduosiu už 100 eurų.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:obmb5j$epl$1@trimpas.omnitel.net...

nu dar biskį praeis laiko, parduosi ne pusvelčiui, o už ketvirtį :D