Tema: Re: Laptopas- patarkit
Autorius: ravikas
Data: 2017-03-30 15:45:23
2017.03.30 15:36, Lawrence Jamieson rašė:

> Aš irgi turiu laptopą ir planšetę, tai filmus žiūriu per teliką!

tai kuo planšetė geresnė filmams žiūrėti už laptopą?

> Čia kaip kam. į kazkokį 13-15 ekraną žiūrėti kai jis prie jojų padėtas -
> nu ne man :)

ok., individualu, bet 7-10' planšetas tai jau patogumo viršūnė?

> Aš tai is planšetės turini į teliką per tinklą pastreaminu ir tiek žinių.

Tam reikia gudraus teliko ir dar krūva reikalų, neužteks hdmi/vga laido.

> Na, čia vienintelis realesnis argumentas. Aisku, mano atveju tai visi
> tie serialai guli NAS'e, jis ir filmus pučia :)

perkantys žmonės laptopus už ~400 namie NAS statosi?

> Palyginimas ne į temą.

net gi labai į tema, klausimas paprastas. O atsakymai į temą du, visa
kitą fleimas: "nx tau laptopas"