Tema: Re: Laptopas- patarkit
Autorius: Migla
Data: 2017-03-30 13:34:05
Tik naujas ieškomas? Aš turiu nenaudojamą 15,6 Asus X555LN, 12 GB RAM.
Naudojau gal 4 mėnesius 2015 metais kai gyvenau Anglijoje, dabar turiu
mažesnį ir kažkaip reikia Asusu atsikratyti. Stovis idealus.

"Haas"  parašė naujienų news:obigj5$e7i$1@trimpas.omnitel.net...

Plansetes nereikia, kompo reikia. Norisi "pakenciamo" uz tokia kaina.
Dukra sumaste vyrui padovanoti, nes ju seneliai visai nukriose, tai ir
gavau uzduoti. Pagal mano norus, tai biudzetas kyla >600, norisi ir RAM
daugiau ir ssd. Del coliu, reiks pagalvot. Ir vis tik kaip HP250, kas su
jais ne taip?