Tema: Re: Laptopas- patarkit
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2017-03-30 15:54:15
On 2017-03-30 15:45, ravikas wrote:
> tai kuo planšetė geresnė filmams žiūrėti už laptopą?

Na, jei telikas būna okupuotas, tai aš tada planšetę paimu, ne laptopą.

> ok., individualu, bet 7-10' planšetas tai jau patogumo viršūnė?

Jau sakiau - filmus man patinka per 50"+ teliką žiūrėti. Bet jei ne per
jį, tai aš pasiimu planšetę.

> net gi labai į tema, klausimas paprastas. O atsakymai į temą du, visa
> kitą fleimas: "nx tau laptopas"

Ne į temą. Jis būtų į temą, jei žmogus sakytų ieškau Apple, o jam
siūlytų HD, Asus ir Dell ;) Čia greičiau "ieškau dyzelinio universalo,
važinėsiu išimtinai mieste trumpais atstumais ir niekad nevežiosiu
krovinių" ir jam tada pasiqlo kokį nors benzininį spuogą.