Tema: Re: Laptopas- patarkit
Autorius: svyt
Data: 2017-03-31 09:28:13
Mano laptopas 10 coliu, as guliu ir ant pilvo pasidejes ziuriu.
 Filmams principe ekranas neesme, jei gali komfortabiliai arti
 prisitraukti. Tad tas 10 coliu ant pilvo pasidaro tas pats kas 3
 metru diagonales ant sienos. Fabletas dabar pas mane 6.3 coliu,
 tai irgi patogu, tik 10 cm arciau prisitraukiu nei kompa, ta
 daryt paprasta nes nemaiso klaviatura (nesiremia i smakra
 :)

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----