Tema: Re: Laptopas- patarkit
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2017-03-30 15:36:23
On 2017-03-30 15:14, ravikas wrote:
> ir? Su internetu viskas aišku prirašyta jau.
>
> turiu tiek planšetę tiek laptopą, visada filmus žiūriu su laptopu.

Aš irgi turiu laptopą ir planšetę, tai filmus žiūriu per teliką!

> + lovoje numeti prie kojų ir nereikia nosies prikišus žiūrėti

Čia kaip kam. į kazkokį 13-15 ekraną žiūrėti kai jis prie jojų padėtas -
nu ne man :)

> + labai lengvai pajungsi prie bet kokio tv, su planšete be šansų arba
> reikės brangaus laido

Aš tai is planšetės turini į teliką per tinklą pastreaminu ir tiek žinių.

> + torrentai
> + didelis diskas kuriame lengvai telpa keliasdešimt filmų/serialų etc.

Na, čia vienintelis realesnis argumentas. Aisku, mano atveju tai visi
tie serialai guli NAS'e, jis ir filmus pučia :)

> Kur tu klausime matai paminėtą planšetę? Čia kaip autosuose jeigu žmogus
> ieško bmw tai tiek pasatas tiek dacia bus būtinai pasiūlyti :D

Palyginimas ne į temą.