Tema: Re: Laptopas- patarkit
Autorius: valytojas
Data: 2017-03-31 18:50:42
Pirma mintis, yra noras atsikratyti nereikalingo daikto, už protinga
kaina(gal ~300€), bet tikriausiai kaip antikvarinį jau įkainavai? :)
Tamstos - https://www.asus.com/Notebooks/X555LN/specifications/ + RAM 8GB,
be SSD, be garantijos, "4 mėn." naudotas, rezoliucija 1366x768 ir t.t..

O čia i5-7200U, RAM 8GB,  256 GB SSD, rezoliucija 1920x1080, už ~500€ su 36
mėn. garantija (gal galima ką geriau rasti):
http://www.skytech.lt/n059pvn3568emea0118011-dell-vostro-3568-156-fhd-1920x1080-antiglare-intel-core-i-p-348143.html

"Migla"  wrote in message news:objtpr$vlq$1@trimpas.omnitel.net...

Už naują mokėjau 750 eurų, plius įdėjau dar 8 GB RAMo, tai šiandien norėčiau
bent 500 eurų gauti.
Niekas nenupirks - balandžio mėnesį vėl keliaus į Angliją.

"valytojas"  parašė naujienų news:objjii$mfl$1@trimpas.omnitel.net...

O tai į ką keiti?

"Migla"  wrote in message news:obimut$lro$1@trimpas.omnitel.net...

Tik naujas ieškomas? Aš turiu nenaudojamą 15,6 Asus X555LN, 12 GB RAM.
Naudojau gal 4 mėnesius 2015 metais kai gyvenau Anglijoje, dabar turiu
mažesnį ir kažkaip reikia Asusu atsikratyti. Stovis idealus.

"Haas"  parašė naujienų news:obigj5$e7i$1@trimpas.omnitel.net...

Plansetes nereikia, kompo reikia. Norisi "pakenciamo" uz tokia kaina.
Dukra sumaste vyrui padovanoti, nes ju seneliai visai nukriose, tai ir
gavau uzduoti. Pagal mano norus, tai biudzetas kyla >600, norisi ir RAM
daugiau ir ssd. Del coliu, reiks pagalvot. Ir vis tik kaip HP250, kas su
jais ne taip?