Tema: Re: backup organizavimas biudzetineje istaigoje
Autorius: Sigun
Data: 2016-07-20 12:01:13
2016-07-13 16:17, fenix@w rašė:
> reikia vienoje istaigoje organizuoti file serverio backup. Tai realiai
> apimtu:
> 1. Apsirasyma dokumentais - sita dalis aiski, kaip nekeista
> 2. Aparatine dalis
> 3. Programine dalis
> 4. Serviso/paslaugos dalis
>
> Ka turim: file serveris 2008 R2 (uz menesio bus pora virtualkiu, bet
> neesme), buh duombaze, aisku, pacio OS konfiguracija, active directory
> (irgi bus po menesio-kito) ir t.t.
>
> Ko reikia: 2 dalyku, "hands free" periodinio sprendimo kopijuojant i
> [...]

paprasčiausias ir nemokamas handsfree su win2008 - standartinis win back
up. exch ir mssql db supranta, ir bent jau _turėtų_ nukopijuoti teisingai.
Kad būtų galima turėti kelias kopijas, kopiją geriau daryt į vien tam
paskirtą hdd, kurio nesimatys per explorer ir negalėsi panaudot kam nors
kitkam pasidėti. (Na ok, labai labai norint gal ir galėsi, bet tai
specialiai apsunkinta)
MS teigia, kad spec dedikuoto disko reikėjo tik win2008, o nuo 2008 R2
šis nepatogumas išspręstas ir jau gali daryt scheduled kopijas ir į
paprastą diską, bet man buvo bent vienas atvejis, kai darant į bendrą
diską veikė tik paskutinė kopija, o prieš tai padaryta nors ir rodoma,
bet išgadinta. Tuo konkrečiu atveju į vieną diską atskirai buvo daroma
bare metal ir sisteminis diskas per win backup, o kitas procesas
darydavo DB kopijas į tą patį diską.

Dėl kopijų pritariu, jog per tinklą, tik žymiau geriau ne NAS, o iSCSI,
nes tik tokiu atveju windows diską matys kaip prijungtą lokaliai ir win
backup veiks kaip automatiniai. Pas save tam naudojam iSCSI ant linux.
Tik pas mus iscsi konfigūruojamas ne kiekviename windows serveryje, o
vmware.

Jeigu reikia patikimo backup kažkur už įstaigos ribų, tada taip pat
paprasčiausias ir pigiausias iscsi ant linux ir tartis su kokia nors
gimininga ar patronuojančia organizacija, kad priimtų į savo serverinę.
Jei tokių nerasite, tada teks nuomotis kur nors vietą.

Sig.