Tema: Re: backup organizavimas biudzetineje istaigoje
Autorius: fenix@w
Data: 2016-07-14 09:52:24

> PS. as kiek pavydziu tavo juzeriu lygio, jei tai ka rasai yra tiesa..

vat cia tiesa. ir zinai kodel? darbas geras, istaiga padori, tai useriai
atsargus, atsakingi ir dirbantys. neaisku - ateina paklausia. man
neaisku biurokratija - einu paklausiu. jiems nuluzhta - nemaskuoja ir
bando patys buti didvyriais ir taisyti - kviecia mane. man nesiseka ar
nemoku - kvieciu isorine kompanija. per metus laiko atdresiravau
nesitaikstyt su mazom problemom, kad neperaugtu i dideles.
nezinau is kur tai atejo, bet kai esi gan netoli virsutines tos srities
institucijos (ministerija), tai shudo malt negali, net jei esi eilinis.
viskas labai ant akiu.
skaykim viena fraze galeciau apibudint: darbo kultura.