Tema: Re: backup organizavimas biudzetineje istaigoje
Autorius: fenix@h
Data: 2016-07-14 00:44:11
2016.07.14 00:12, cD-r0m rašė:
> Savotiška didybė, nes mano aplinkoj būna "Šitas neišsisprendžia dėl to
> kad šitie taip neturi daryt, čia neveikia, nes gamintojo
> brokas/nenumatyta funkcija, čia nesigaus, nes reikia tokio ir anokio ten
> daikto už 25000€ ir net kartais - atsiprašau, bet čia jau nebe mano
> reikalas rūpintis"
> (O mano darbas tuos dalykus apeiti ir padaryti sprendimą iš to "kas guli
> ant stalo čia ir dabar", audiovizualikos ir tv sfera)

nea. as oficialiai turiu uznugari is IT bendroves, tai uzpisancius
darbus ir tu, kuriems mano kvalifikacija per maza- palieku jiems :)

tai cia is praktikos buna tokiu situaciju, kad vadybininkas trimituoja
kokies mes zavus ir stiprus, samatas kosmines siuncia, o kai duodi maza
uzpisanti darbeli, tai ir pradeda shikt visokiom spalvom su
pasiaiskinimais rastu ir zodziu. sakykim, kad cia mano, kaip smulkaus
biurokrato kerstas uz pagyruniskuma kur reikia ir kur nereikia.