Tema: Re: backup organizavimas biudzetineje istaigoje
Autorius: fenix@w
Data: 2016-07-14 09:40:56
2016.07.14 08:28, MRT rašė:

> [...]
> sunkiau eda
> "transakciniu" failiuku bakcup'us.. tarkim jiems reikia spec. agentu ir
> pan.
> Kai kuriuos daikciukus sugeba backup'inti be agentu tipo per Volume
> Shadow Services ar pan.
> Tarkim softas teigia, kad AD backup'ui jo papildomas agentas/lic.
> nereikalinga.
> Is kitos puses - geriau tureti daugiau nei viena vieninteli Domain
> Controller..
> Griuvusi is naujo suinstalini ir prijungi, o ne vynioji ir backup'u.

i db nelendu, kiek man teko pakrapstyt, tai ten tamsus miskas. Bet kokiu
atveju, bus kiek imanoma vengiama tiesiai dirbti su db - tik per buh
programos toolsus. Esu pasimokes ant to, tai neprivers :)
transakciniu problemu nera: buhalteres 2, niekas prie tu buh programu
nesijungia, jos nakciai sakykim "uzdaro saskaitas" ,t.y. isjungia kompus
ar tiesiog uzdaro programas, taip jokios transakcijos nevyksta, problema
isspresta. Yra stekas ir dar 2 jei konkreciai. Visu db guli serve,
lokaliai nieko nera.
iki AD dar nedabrendom, tiksliau kolkas labai labai galvoju ar verta
uzkurinet... zinok, mazai priezasciu randu, nes kritinis saugumo taskas
ne cia.

> Pas mus realizuota HomeDir primappinimas su ~20GB quota ir screen filtru
> *.jpg, *.mp3, *.exe ir dar kazkam - tipo jei useriai protingi, tai
> svarbiausius dokus gali laikyti ne fiziskai kompe, o HomeDir'e.

jpg reikalingi darbui... jie ir yra peilis, nes automatizuot ju
sumazinima bent iki racionaliu 1200x1600 kolkas tingiu, o patys useriai
nera kvalifikuoti/suinteresuoti ju sumazinti rankytem. be to katalogu
struktura yra pagal projektus/bylas, o ne pagal turinio tipa (dokai,
fotkes ir t.t.)

> Sukasi tas sh.. po Win2k8 berods non R2.. standartiskai veikia
> snapshop'ai, t.y. jei guli koks Ataskaita.docx, tai HomeDir per Previos
> Versions useris
> gali rasti 07:00 val ir 12:00 val to failo atsargines kopijas (t.y. jei
> seivindamas supartalintu doka - gali pusdieniu "grizti atgal").
>
> Pastas - 5GB Exchange, o PST - likimo valiai (nes juzeriams reikia ir tu
> jameil, kurie buvo rasyti netgi praeitame tukstantmetyje ir netgi
> asmeniniu sh, bei SPAM'o).

taip, laisku trinti nevalia, netgi is 2005.

is esmes viskas kaip ir suprasta: perku NAS, gal su raid1, kabinu
backupus ten, kita likusia vieta useriu slamstui, o tada failu saugyklos
paslauga is LT tiekeju. Regis paprasta, tik vat reikia apsirasyt, kad
nemoket daug ir butu daugiau maziau kazkoks extra featuras nei FTP, kad
ir koks web interfeisas ar pan. Prireikia ir tokiu kartais.