Tema: Re: backup organizavimas biudzetineje istaigoje
Autorius: fenix@w
Data: 2016-07-14 09:30:01
2016.07.14 02:39, Laimis rašė:

> [...]
> ir buhalterijai). Turėsi DB snapshot'ą, kurį online (nesvarbu ar tuo
> metu DB yra naudojama) padarys DBVS/buh. programa (juk ne apie foxpro
> dbf'us ar sqlite kalba?). Ir čia atsiranda backup'inė
> strategija/tvarkaraštis (full backup, incremental/differential,
> transactional; granularity). Taip, galiausiai turėsi backup'inius
> failus, tačiau jų padarymas/atstatymas reikalauja tam tikros
> kvalifikacijos, nes pirmuoju smuiku groja data integrity. Akivaizdu, kad
> jau čia reikia pasigilinti prieš sprendžiant, kur saugoti backup'us...

nu bl, kame kosmosas? buh programa nukopijuoja savo vidiniais irankiais
db i kataloga "Buh programa_backup", as ta folderi nukopinu i dropbox,
parsinesu namo, pasileidziu piratine "Buh programa", spaudziu mygtuka
"atstatyti duomenis" - vualia!
viskas vykdoma su tam skirtais toolsais, niekas tiesiai i db nelenda, o
ir nafig?

> OS palaiko shadow copy, tad ne problema; tai tiesiog failai. Čia kyla
> kitas klausimas: ar galutinis naudotojas turi turėti galimybę naršyti po
> backup'us ir pats atsistatyti norimas kopijas?

neturi tureti. max bus apmokyti 1 ar 2.

> Kokybiško backup'o principas: periodiškai daromas full backup'as, o po
> to incremental/differential (tai, kas pasikeitė, po full/paskiausio
> backup'o). Taip sutaupoma vietos ir laiko (plius galimybė turėti/saugoti
> duomenų skerspjūvius/istoriją "point in time"ƒ)
> Programų, kurios tai daro, tikrai ne viena, tačiau kol kas sunku ką
> rekomenduoti.

elementaru.

> Atstatyti ką? Savo (ir tam tikrus/konkrečius) failus ar koks pareiginis
> dalbajobas paleis shortcut'ą ant desktop'o (anu ką davai atkočiok
> praeitos savaitės 500 GB atgal)?

Ne, pareiginis dalbajobas turi shortcuta ant desktopo su paskutiniais
backupais ir gali juos narsyti, reikalui esant - pasiimti viena ar kelis
failus dragndrop budu. Viskas cia irgi paprasta, nereikia useriu taip
zemint, tokius dalykus moka.

> Man atrodo, kad dar reikėtų gerokai pasigilinti į backup'ų
> filosofiją/strategiją/infrastruktūrą, prieš sprendžiant, kur/kaip juos
> laikyti išorėje.

o tai del ko as sita thread sukuriau? kad man paaiskintu, kas yra
incremental backup?

> Tas pats Cobian'as su tuo nesipjauna (viskas galiausiai priklauso nuo
> to, kaip realizuosi, o ne nuo pačio įrankio; turi dauguma programų ir
> šifravimą) . Matau, kad norisi kažko iš temos let's get a real database:
> http://6-4-2.blogspot.lt/2005/12/tech-rant-lets-get-real-database.html
> :-)

px tas cobianas, pilna tu irankiu.