Tema: Re: backup organizavimas biudzetineje istaigoje
Autorius: MRT
Data: 2016-07-14 19:47:58
> i db nelendu, kiek man teko pakrapstyt, tai ten tamsus miskas. Bet kokiu
> atveju, bus kiek imanoma vengiama tiesiai dirbti su db - tik per buh
> programos toolsus. Esu pasimokes ant to, tai neprivers :)
> transakciniu problemu nera: buhalteres 2, niekas prie tu buh programu
> nesijungia, jos nakciai sakykim "uzdaro saskaitas" ,t.y. isjungia kompus
> ar tiesiog uzdaro programas, taip jokios transakcijos nevyksta, problema
> isspresta. Yra stekas ir dar 2 jei konkreciai. Visu db guli serve,
> lokaliai nieko nera.

Mes nuo labbio bonus'o irgi perejo butent prie Steko (ne apskaita,
o DU modulis su trimis darbo vietomis - personalas+finasininkai).
Ten kiek legacy laikus primenanti DB, tai gal ir paprasciau su ja.

> iki AD dar nedabrendom, tiksliau kolkas labai labai galvoju ar verta
> uzkurinet... zinok, mazai priezasciu randu, nes kritinis saugumo taskas
> ne cia.

Bet realiai verta turet. Jusu darbuotoju nera daug (isvada is to, kad
iki siol nera AD), tai gali buti variantas is koks nors small-business
sprendimas. Kazka paminejai apie:

# Ka turim: file serveris 2008 R2 (uz menesio bus pora virtualkiu, bet
neesme) << su virtualkem i tema entry levelio veeam (50% nuolaida su
salyga, kad tau reikia ne daugiau kaip trims fiziniams servams jo).

Del AD ir pan. papildomu investiciju beveik nereikia - juk turit W2k8R2
+ dar bus - pora domeno kontroleriu ir turesi patogesni useriu
administravima, siek tiek aukstesnio lygio/dydzio IT ukio valdymo
praktikos. Jei small-business:

https://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Server_Essentials
September 9, 2013 – Windows Server 2012 R2 Essentials
Windows Server 2012 R2 Essentials is the latest version of Windows
Server Essentials designed for small businesses with up to 25 users and
50 devices. Windows Server 2012 R2 Essentials can also be used as the
primary server in a multi-server environment for small businesses.

Kainos pvz:
https://www.senetic.lt/microsoft/open/vyriausybines/serveriai/windows_server_essentials/
https://www.senetic.lt/microsoft/open/vyriausybines/serveriai/windows_server_standard/

Softo "GOV" issigijimui visai nieko ir ATEA (bet mes turim online
prisijungima ir susirandam kokia skelbia "default" pas save ir brangiau
nei matom - jokiais budais pirkt nenusiteikiame).

Jei didesne suma gaunasi - jokiu apklausu, skelbiam viesai ir dzin kas
laimes. Aisku reikia tikrintis ar pasiule ta "blabla arba lygiavertis".

> jpg reikalingi darbui... jie ir yra peilis, nes automatizuot ju
> sumazinima bent iki racionaliu 1200x1600 kolkas tingiu, o patys useriai
> nera kvalifikuoti/suinteresuoti ju sumazinti rankytem. be to katalogu
> struktura yra pagal projektus/bylas, o ne pagal turinio tipa (dokai,
> fotkes ir t.t.)

Matai - yra ka aukleti, jei sukaupti GB kels tau problemas vyniot kazkur
tokius kiekius. Pas mus panasiai, bet foto yra is laisvojo laiko per
komandiruote ir per ja veidu kolekcija kartus su gauta medziaga.
Aiskinimai, kad tavo asmeninio pobudzio foto ir kolegu is kitu saliu
veidai vargu ar gausiai reikalingi kasdieninems funkcijoms atlikti ar
kompetencijoms pakelti, o IT nemato prasmes situ foto kisti i prabangius
serverinius resursus ir vynioti si bagaza i visokias juostas.
Tavo jpg'ai bent jau vertingesni istaigos atliekamu f-ju prasme.

> taip, laisku trinti nevalia, netgi is 2005.
>
> is esmes viskas kaip ir suprasta: perku NAS, gal su raid1, kabinu
> backupus ten, kita likusia vieta useriu slamstui, o tada failu saugyklos
> paslauga is LT tiekeju. Regis paprasta, tik vat reikia apsirasyt, kad
> nemoket daug ir butu daugiau maziau kazkoks extra featuras nei FTP, kad
> ir koks web interfeisas ar pan. Prireikia ir tokiu kartais.

Kad nesusikauptu daug vertingos info - reikia juzeriams duoti greita
prieiga i didele ir pigia bei greita "talpykle" ir skatint viska kisti i
ja. Jei info daug GB, bet verte mazesne - backup retesnis /
primityvesnis. Likusiai info, kai maziau GB - ne taip pikta ir
prabangiau/geriau/patikimiau pasileist.